Perşembe, Ekim 25, 2012

Cenneti buldum mağazalarında

Başlığa bakan çoğunluk kendimi giyim kuşam dükkanlarında kaybettiğimi sanacak ama ben kendimi Hobby Lobby'de kaybettim. Sanat, sepetle ilgili ne isterseniz var. Kendime yüz bin çeşit kağıt, karton, kurdele, yapıştırma, iğne, düğme falan aldım. Sağda gördüğünüz yığın gerçekten benim malzemelerin fotoğrafı. Türkiye'de bulamam bunları. Hepsini de indirimli reyonlardan seçtim, indirim reyonlar arasında dönüyor belli ki. Haftada minimum bir kere uğranmalı, indirimler kaçırılmamalı. Of çıldırdım mağazada çıldırdım. Şimdi bu aldıklarımla saatlerce uğraşıp, kim bilir neler yapacağım. Yeni yıl, doğum günü, yıl dönümü kartları, parti süsleri, çok heyecanlı :D Hobby Lobby'den önce, aynı konseptteki Michaels'ı favori mağazam ilan etmiştim. Geçen sefer değil ondan bir önceki geldiğimde keşfetmiştim orayı, ama Hobby Lobby'den sonra pabucu dama atıldı. Bir de kumaş dükkanı var, orası da çok güzel, kumaş da almak istiyorum, kumaş kurdele de kullanıyorum nasılsa çalışmalarımda. Yaşasın Arts & Crafts! :D

Hiç yorum yok: