Pazar, Ekim 28, 2012

Ne Yiyorum?

Nerede Yaşıyorum?, Nerede Çalışıyorum?, Nerede Oturuyorum?'lardan sonra yeni bir soru cevapla karşınızdayım. Çok fazla dışarıda yemiyorum aslında. Çoğunlukla ev yemeği tüketiyorum. Sağlıklı yiyeceklerle haşır neşir olduğum için mutluyum, ayrıca Amerika'dan Türkiye'ye taşıyacağım kiloların popomdansa bavulumda gitmesini tercih ederim zaten. Yine de arada farklı yerlere gitmekten zevk alıyorum. 

Şöyle bir gözden geçirdiğimde Starbucks, Arby's, Subway gibi tanıdık lezzetlere takıldığımı görüyorum birer kere. Birkaç kere de Chick-Fil-A, ha bir kere de Don Pepe'de Meksika yemeği vardı. Geçenlerde besin zincirime yeni bir halka ekledim: Purple Onion. Salaş bir burgerci.

Görüldüğü gibi pek farklı tadlar denediğim söylenemez. Ancak önümüzdeki hafta öğlen yemeklerinde kampüste ufaktan gezintilerle yeni yerler keşfetmeyi planlıyorum. Kampüste de yengeç, kurbağa bacağı ya da ne bileyim portakallı ördek falan beklemiyorum farklı derken. Maksat değişiklik olsun. Gerçi saydıklarımı da denedim, bulsam yiyeceğimden değil, bir ihtimal yengeci yerim, kurbağayla ördeği tutmamıştım, sümüklü böceği de tutmamıştım vesileyle bunu da tarihe geçireyim.

Hiç yorum yok: