Cumartesi, Ekim 13, 2012

Cumartesi

Burada temizlikçiler pek pahalıymış efem. Sonuç, bugün temizlik yaptım :) Sanırım şimdiye kadar kendi evimi hiç süpürmemiş bile olabilirim. Bugün ne süpürgesi kaldı, ne tozu, ne silmesi. Eğer burada yaşamam gerekse, sanırım kariyer hedefimi akademik değil temizlik olarak değiştiririm. Haftada $1000 rahat yaparım, hafta sonu ve akşamları çalışma yok... Ay azıcık düşününce vazgeçtim, iğrenirim ben yaa. Iyk!

Neyse işte, sabahtan temizlik işini hallettim. Öğleden sonra ise şoping yaptım. Alışveriş de alışveriş olsa, o kadar ayakkabı baktım, sonunda ala ala ipad kılıfı aldım, onu da küçük almışım, iade etmem lazım.


Akşam Meksika Lokantası'nda geleneksel tercihim Tavuklu Quesadilla yedim. Türkiye'de ve Amerika'da aynı tercih, bir de Meksika'da yersem tamam olacak.


Gece ise film kiraladık. Filmi de sokaktaki dvd kutusundan aldık, iyi fikirmiş kutu işi, film krizleriniz için nöbetçi filmci.

Hiç yorum yok: