Çarşamba, Ekim 17, 2012

Halloween

Cadılar Bayramı kutlanacak 31 Ekim'de, ama tüm Ekim, 31'ine hazırlıkla geçecek belli ki. Hatta hazırlıklar bitti bile denebilir. Neredeyse bütün evler, bahçeler süslendi, sanırım bir şekerlemeler eksik, belki bir de kostümler. Korkuluklar, hayaletler, iskeletler, mezarlıklar, yarasalar, örümcekler ve pek tabii kabaklar var etrafta... Keyifle takip ediyorum süslemeleri, 31'ini de iple çekiyorum. Utanıp sıkılmadana kesintisiz 25 sene okuduğum için Ekim sonunu hep Ankara'da geçirmişim, ilk kez cadılar bayramına denk geliyorum. Kısaca görmemiş Halloween görmüş şeklinde geçireceğim bu ayı.


Sizlerle sokağımızdaki favori süslemelerimi paylaşıyorum. Söz konusu kedi, o bahçenin içindekilerden sadece biri, kapı süslemesi ve diğer şişme yaratıkları, örneğin fayton süren iskeleti falan koymuyorum. Bir de arka sokakta bir mezarlık var, içinden iskelet falan çıkmış, hep bisiklet tepesindeyken denk geldiğim için onu daha çekemedim, bilahare onu da koyacağım, hakkını yemiş olmayalım...

Hiç yorum yok: