Pazartesi, Aralık 03, 2012

Bardak altlığı koleksiyonu

Rojo yazımdan sonra vesileyle bardak altlığı koleksiyonuma dair bir gönderi yapayım dedim. Koleksiyon kelimesi iddialı olabilir, amatör koleksiyon diyelim... Fotoğraf oda değişikliğinde yeni duvara taşımam esnasında çekildi, yaklaşık 2 katı altlık vardır sanıyorum. 2005 senesiydi yanlış hatırlamıyorsam, çok eğlendiğim ya da özel bir olayın olduğu gecelerden bardak altlığı saklamaya ve üzerine tarih atıp, o gece kimlerle beraber olduğumu yazmaya başladım. Bardak altlıkları birkaç tane olunca iş yerindeki kübiğimin duvarına yapıştırmaya başladım ki benim için bir fotoğraftan farksızlardı. Mesele bana hatırlattıklarıydı. Bir gün şirketten bir arkadaş, bana Guinnes bardak altlığı getirdi, o zaman Guinnes piyasa yeni çıkmıştı ve zor bulunuyordu sanıyorum. Koleksiyonuna eklersin diye düşündüm dedi. Oysa ben o zamana kadar bir koleksiyon yaptığımı düşünmüyordum, dediğim gibi anılar biriktiriyordum. Fakat kendisinin verdiği parçayla bunu bir koleksiyona dönüştürmeye karar verdim. Çılgınca bir durum yok, para verip satın almıyorum. Kendi gittiğim yerlerden topluyorum, çoğunlukla bara gidip rica ediyorum. Çok normal karşılayıp her çeşitten birer tane veriyorlar, ben de kibarlık ediyor, sadece bende olmayanları seçip alıyorum. Bir de duvarımda gördükçe toplayıp getirenler oluyor. Hatırladığım kadarıyla Almanya, Amerika, Malezya, Yunanistan'dan hediye geldi, dediğim gibi Serhat Kanada'da topluyor benim için :)

1 yorum:

emreokdan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.