Pazartesi, Aralık 31, 2012

Havaalanında iPad'in bini bir para!


Bilmem başka havaalanlarında var mı ama ben bugüne kadar ilk kez rastladım; New York LaGuardia Havaalanında her taraf iPad dolu. Tüm kapıların önüne onlarca iPad yerleştirmişler. Hmm internete şöyle bir göz attım da LaGuardia bu uygulamada ilkmiş anlaşılan (detaylar burada). Ben de diyorum bunca havaalanı gördüm, hiç mi denk gelmedim :P Bazı havaalanlarında ücretsiz internet dahi bulamazken, interneti aracıyla beraber sunmaları süper olmuş, hizmet tamamen ücretsiz, o kadar çok ki çoluk çocuk herkese yer var, öyle kapış kapış durumu falan da yok. Hepsinin internet bağlantısı var, içinde oyunlar, uygulamalar var ayrıca her biri sipariş verebileceğiniz bir sisteme bağlı. Yemeğinizi, kahvenizi gidip sıraya girmeden söyleyebilirsiniz, hemen yanda kredi kartı geçirebileceğiniz bir zımbırtı var, olay öyle yürüyor. Ayrıca iPad açtığınızda uçuşunuzu belirlemenizi istiyor, böylece uçuşla ilgili bilgileri güncelliyor ve sizi bilgilendiriyor. Gidip ekranlarda gözünüzü yormanıza gerek kalmıyor.

Hiç yorum yok: