Cumartesi, Aralık 29, 2012

Sweet Home Alabama!



Sweet home Alabama
Where the skies are so blue
Sweet home Alabama
Lord, I'm coming home to you
Here I come, Alabama

Bu Sweet Home Alabama şarkısının ne zaman söyleneceğini keşfettim. New York insanı pisliği, soğuğu, pahalılığı ve karmaşıklığı ile 1 haftada telef edince,  sıcacık, yeşil, temiz, olaysız, sakin evine dönerken söyleniyormuş :) Şaka bir yana, NYC macerasını geride bıraktım, Alabama'nın güvenli kollarına, aile saadetine geri döndüm. Harika vakit geçirdim, deli gibi gezdim, 1 aşkım, 1 kardeşim, 2 dostumla beraberdim. Anlatacak çok şeyim var, genelde çok şey olunca yazmayı beceremiyorum ama unutmamak için mutlaka not düşmem lazım. Elimden geleni yapacağım...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sanki Alabama'yi sevmeye baslamissin gibi gorunuyor.

s dedi ki...

'home is where your mom is' olduğu ve benim bu kıtadaki annem Alabama'da olduğundandır :)