Salı, Kasım 14, 2006

akşamdan kalma:
7:45te cikiyorum evden sabahlari ve bu sabah 7:35'de uyandim. telefonun alarmini ertelemeye calisirken kapatmisim anlasilan. bi gözümü actim, saate baktim ve firladim yataktan. gece ictigim rakilari unutup boyle bi firlamayi yapmamam gerektigini akil edemedigimden, sarsildim haliyle biraz. hani boyle zamanlarda basın normalden agirdir, gözler bulanik, dilin damagin kurumustur, hatta butun cildinde bi kuruma söz konusudur, kafan dumanlı, refleksler zayıf, sanki beyninin verdigi hareket emirleri 2.bi merci tarafindan onaylaniyordur, bu 2.merci de dosyalari genelde beklettiginden dusundugunu aninda gerceklestiremiyorsundur, oyle bi haldeyim. sirf rakı icip, karistirmadigimdan, mide saglam allahtan, bi de onla ugrasmaya gerek yok. ama agir hareket etmem de fayda var, lakin 10 dakkam mevcut cikmak icin, millet yollarda beni bekliyo, bekletememek lazim hele bi de sogukta. velhasil hazirlanip ciktim, basariyla bu aksamdan kalmaligi da atlattim. kremlendim bol bol, suya da yuklendim, saat 10 itibariyle gayet iyiyim.

gelelim geceye, dostlarla bulustum, babamin tabiriyle askerlik arkadaslarimla. ozlemisim. acaip bi yere gittik, masalarda izgaralar var, her masanin kendisine ait, bir nevi ocakbasi. koy domatesleri, kofteler yaniyo abicim, su eti cevirsene, hakanım biraz tuz atsana, murat kekigi verir misin, doldur rakıları, ya kenan bi 35lik daha mi istesek, olur valla abicim iceris, ee o zaman şoyle birer de kanat soyleyelim, of of biber cok aciymis, yandim... tarzinda konusmalar var masada. ee fasil ekibi (darbuka, keman, kanun, klarnetten olusan cingenemtrak bi ekip) bizim boyle icip eglendigimizi gorur de yanimiza gelmemezlik eder mi... usustuler basimiza, aplam sen ne istiyosun, sizin icin ne calayim, diye diye epeyce bi sarki soyledik, bu arada adam bana urfali misin diye sordu, nasi sarkilar tercih ettiysem artik, ya da urfali bi tipim mi var acaba:) en son antep de yapmistik bu ekiple raki muhabbetini, gecen kisti, epey gecmis ustunden, neyse daha nice geceler diliyorum boyle keyifli...

Hiç yorum yok: