Cuma, Kasım 03, 2006

Ölü böcek mevsimi:
bu ne ya! penceremin önündeki taşta abartmiyorum 15 tane irili ufaklı böcek leşi mevcut. bi iki gün önce ölmekle ölmemek arasında kararsız kalmış bi tane ateş böceği su bardağımın kenarında cambazlık yapiyodu. bugun sabah geldim, cayimi koydum, maillerimi kontrol ediyordum, kanı donmak üzere olan uyuşuk sineğin teki tur attı burnumun dibinde. 2 dakka geçmedi, fincanı agzima götürdüğümde bizimkinin fazla dayanamadığını fark ettim, ölcek yer mi yok, bak git pencere önünde mezarliginiz var, benimkinin cephesini begenmiyosan oda arkadasim meryem'inkine git. meryem'in mezarligi daha populer ustelik, hem meryem de alisti artik, gecen gun bi tanesinin can cekismesini izliyodu ilgiyle. bakiyorum şimdi yeni bi yer bulmussunuz kendinize, klavye üstü! klavye böcek mezarligimizin, E ve S harfleri dolmuştur, geri kalan tuşların üstü hala boştur bekleriz kardeşim, buyrun, utanmayin...

Hiç yorum yok: