Salı, Kasım 21, 2006

Arkadaslarim Arasi Evlilik Vakasi:
Dun yalan yazi yayinladigimi bildirir, tum okuyucularimdan özür dilerim:) ya hep boyle oluyo bana, hangi arkadasimi unutsam, bana onu hatirlatcak biseyle karsilasiyorum pesi sira. dun sadece 1 arkadasimin evlendigini soylemistim ya, yalan! benim 1-2 yaslarimdan beri tanistigim bi arkadasim vardi, o evlendi 2 yil evvel. sanirim onu evlilik meselesinde göz ardi etmemin sebebi, kendisinin evlilik icin yaratilmis bir havasi olmasi. hani kiz 15 yasinda da evlense, yadirgamazdim herhalde. neyse bu arada ne oldu da arkadasin aklina geldi derseniz, annem dun, bosanacaklarini soyledi:( nedir kardesim, bu bosanma sıklıgı, boyle "al-at" konseptinde evlilikler gorunce korkuyorum valla. mezara kadar surmeli kardesim evlilik dedigin, yoksa niye evleniyosun alla allaa. babannemle buyukbabam gibi olmak istiyorum ben, 85 yasimda, elimdeki torbalari almak icin kırıs kırıs ellerime uzanan 90'lik kocamin yanagina bi opucuk kondurmak istiyorum. annanemle dedem gibi olmak istiyorum, ondan evvel ölürsem, fotografimin onunde bir kırmızı gül ve "seni çok özlüyorum" yazan bir kücük not bulmak istiyorum. annemle babam gibi olmak istiyorum, her allahın gunu opusup koklasmak, kucaklasip sakalasmak...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de ben deeee:)))