Pazartesi, Kasım 20, 2006

Yakın Arkadas Nisani:
Cumartesi yakin bi arkadasim nisanlandi. lisede beraber soru cozdugumuz, ayni voleybol takiminda top pesinde kostugumuz, bizden 1 yas buyuk olmasina ragmen genelde ablaligina soyundugumuz, yerden bitme, seker kiz. simdiye kadar sadece 1 arkadasim evlendi ama onunla tanistigimda buyuktu zaten, yani birlikte buyuduk diyemiyorum ve zaten 4 yas buyuk benden, dolayisiyla onun evlenmesini bu kadar yadirgamamistim. Cumartesiyse bi tuhaf oldum, nerdeyse agliycaktim, -aman da benim kucugum buyumus de nisanlaniyomus da- filan diye. tabii bunun yani sira, -kizim millet erkek arkadas yapti, uzun zaman cikti, onun O olduguna karar verdi ve bunu cumle aleme duyurdu, sen napiyon- diye bi kisim dusunce de gecti:) bu yazimi, sezen aksunun cok anlamli bir eserinin bir kisim sozlerine yer vererek bitiriyorum:D

Tanrım tek başına koyma kullarını
Yalnızlığa ancak sen dayanırsın
Güzel çirkin deme sen kayır yine
Bir munasip koca her birimize
Hasretini çekmislere
Tazeyken dul kalmışlara
Alı gülü solmuşlara
Ver ver ver ver
Gökte uçan kuşlara
Kurumuş kocamışlara
Boynu bükük kalmışlara
Ver ver ver ver
Hey tanrım bana üç tane
Üç de yetmez beş tane
Bes de yetmez yedi tane
Ver ver ver ver
Ver allahım ver

Hiç yorum yok: