Pazartesi, Kasım 13, 2006

aklima esenler:
canım sıkıldı, oda cok sıcak bunaldım, disarda yagmur yeni bitti, gunes cikti ardindan, disari cikmak geldi icimden, biseyler tıkmak istiyorum agzima, al cüzdani firla disariya...büfeye gittim, kitkat aldim, yenisi cikti bitteri , aklimdaydi ne zamandir denedim fena degil, bir de ayıcıklı jelibon yanina. bu kadar disarda durmak az geldi, asagidan dolanarak gideyim bölüme...ayaginda botlar var, rahat rahat girebilirsin camurlu sulara, bu bakimdan iyi de, bu botlarda cok agir be kardesim, hic sevmiyorum bot isini, hep lastik pabuc giymeliyim. yaz kis samoa isterem, samoa isterem. abi inanamiyorum adidas'in artik samoa cikartmadigina, baska bi tane daha bilmiyorum onun kadar guzel gorunen ve rahat bi modelini adidasin. aptal adidas, hatta ADİdas, ögg...bu arada bu laf attigin botlar da kendinin degil ya neyse, annen yeni botlarini sana bagisladi, bakti senin cikip alacagin yok kendine. ya zengin olsam yapacagim ilk sey ne biliyo musunuz? kendime alisveris icin bi adam tutmak, boyle benim zevkimi, bedenimi bilen bi adam. o yapsin alisverisi benim yerime. hatta dolabima bakip, "hımm buna bu sezon bot almak lazim, bir de kot alayim, bir beyaz bluz, sunun uzerine giyecek bir sey bulamiyordur, yesil de bi gomlek alayim" filan dese... hadi cok zengin oliim ben... aslina bunun prgorami yapilabilir. bi kereye mahsus tüm dolabindakilerin bilgilerini girersin. iste boyle cins cins, renk renk, tarz tarz. o sana kiyafetleri gruplar, cesitli kombinasyonlar olusturur, renk ve model uyumunu göz önüne alarak. sonra her yil modaya göre güncellenir. yeni kiyafet aldikca girersin bilgisini. azaldikca silersin. uyari verir gerekince, "hic koyu renk corabiniz kalmadi" diye. sonra butun magazalari tarar, koyu renk coraplarini gösterir sana fiyatlariyla, pıt pıt 2 tusla secersin istedigini. kredi kartindan cekilir eve de kargoyla gelir. yess! bana gore yuzyilin bulusu bu:) bana bakin fikrimi calip da yapan olursa telif hakki isterim ona gore... hatta gelin satayim da yapin hemen. cok para da istemicem, programi bana bedava verin nerdeyse yeter...

Hiç yorum yok: