Salı, Kasım 14, 2006

Ali Abi:
burda calisan, temizlik, getir götür ve cay-kahve meseleleriyle ilgilenen bi ali abimiz var, kendisi alem bi insan. bu bloga girmeyi coktan hak etti aslinda da, ben erteledim onla ilgili anilarimi yazmayi biraz. neyse bugunki diyologumuza yer vererek basliyorum cin alinin maceralarina.

iki yandan topladım bugun saclarimi, uzadi ya toplaniyo artik. sabah sabah geldi, soyle bi bakti bana ali abi, bisiler mırıldandı agzinda, anlamadim efendim dedim. bu bi iki kere tekrarlandi, megerse, benim boyle vikinglere benzedigimi soyluyormus:) sonra yetinmedi, arkasi dönükken, tekrar söylemeye basladi biseyler, yine anlamadim once, sonunda onu da soylettim, "genelde ilkokul bebeleri toplar böyle saclarini, neyse canim iyi olmus, hani degisiklik olmus iste size de" dedi :D komik adam ya, daha anlatirim ali abi'den...

Hiç yorum yok: